Link Download Semua DSKP Sekolah Rendah ini merupakan perkongsian saya setelah dapat membangunkan sistem pangkalan data yang ringkas yang mana sistem ini membolehkan rakan-rakan guru/ibu bapa/murid-murid dapat memuat turun softcopy DSKP yang diinginkan secara terus tanpa preview setiap DSKP ini.





Setakat ini, perkongsian saya terhad kepada softcopy DSKP sekolah rendah (Tahun 1 sehingga Tahun 6) sahaja yang mana merangkumi kegunaan Sekolah Kebangsaan (SK), Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) dan Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil (SJKT).



Sila klik pada pautan muat turun (download) di bawah untuk memuat turun DSKP sekolah rendah.


Untuk makluman, DSKP Tahun 6 yang tersedia dalam link di atas akan dipadam pada Disember tahun ini. Ini kerana, DSKP Tahun 6 yang baharu (versi KSSR Semakan) akan digunakan mulai tahun depan (2022).


Selamat memuat turun DSKP ini. Semoga perkongsian yang bertajuk Link Download Semua DSKP Sekolah Rendah ini memberikan manfaat kepada semua. 

Sekiranya terdapat sebarang masalah dalam memuat turun DSKP ini, mohon maklumkan kepada saya di ruangan komen perkongsian ini. Sekian, terima kasih.

Sumber DSKP:
Bahagian Pembangunan Kurikulum (BPK) Kementerian Pendidikan Malaysia

maklum balas

Terbaru Lebih lama

BACA JUGA