Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Pada kali ini, saya berkongsi berkaitan soalan yang sering dikemukakan berkaitan Pembelajaran Abad ke-21 (PAK-21) berserta jawapannya. Alhamdulillah, saya telah mendapat info bermanfaat ini khususnya kepada kita sebagai warga pendidik daripada salah seorang ikon PAK-21 iaitu SISC+ Azura

Untuk makluman anda, Cikgu Azura merupakan seorang School Improvement Specialist Coach atau lebih dikenali sebagai SISC+ Bahasa Melayu di Pejabat Pendidikan Wilayah Keramat.  

Soalan dan jawapan yang beliau kongsi ini adalah bersumberkan pengalaman beliau sendiri sepanjang mengendalikan bengkel. Saya amat berterima kasih kepada beliau kerana sudi memberikan kebenaran kepada saya untuk membuat perkongsian berkaitan PAK-21 ini dalam blog saya.


Berikut merupakan grafik bagi 26 Soalan Berkaitan PAK-21 Berserta Jawapannya oleh SISC+ Azura yang telah saya hasilkan menggunakan perisian Microsoft Powerpoint:

(SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK MENDAPATKAN
PAPARAN YANG LEBIH JELAS)




























RIBUAN TERIMA KASIH DIUCAPKAN KEPADA SISC+ AZURA KERANA MEMBERIKAN PERKONGSIAN MAKLUMAT YANG BERMANFAAT INI.

👇INGIN MEMUAT TURUN SEMUA GRAFIK INI - KLIK DOWNLOAD DI BAWAH👇
FAIL INI ADALAH BERFORMATKAN .JPEG (GAMBAR) DAN ANDA AKAN MEMUAT TURUN FAIL INI DALAM BENTUK COMPRESSED FOLDER (.Zip) BERSAIZ 6.37 MB



JOM JOIN TELEGRAM CHANNEL DAN GROUP SAYA DI URL BERIKUT 👇

CHANNEL CIKGU SUHAIMIN 👇
 t.me/cikgusuhaimindotcom
GROUP CIKGU SUHAIMIN 👇
 t.me/cgusuhaimin

KONGSI ITU MESTI, BERKAT ITU PASTI
- CIKGU SUHAIMIN -

maklum balas

Terbaru Lebih lama

BACA JUGA